Supportersvereniging.

De Supportersvereniging van de Koninklijke Harmonie van Gronsveld heeft tot doel het verwerven van gelden ten behoeve van het instrumentarium, uniformen, opleidingen etc. van de harmonie.

De supportersvereniging wil dit doel bereiken door het houden van jaarlijks terugkerende activiteiten zoals de antiek- en snuffelmarkten in het voor- en najaar en het kunstweekend in het Koetshuis en de tuinen van Kasteel Rijckholt in het eerste weekend van augustus alsmede door het verwerven van donaties.

Alle informatie met betrekking tot de activiteiten van onze supportersvereniging vindt u op haar website, klik daarvoor: hier

Op deze website vindt u ook het aanmeldingsformulier voor het reserveren van een stand tijdens de antiek- en snuffelmarkten en kunt u ook uw belangstelling kenbaar maken voor het huren van een stand tijdens het kunstweekend.